четвртак

Čajno pecivo sa pomorandzom

Pre jedno dve godine kupila sam preko jednog casopisa knjigu Mastovit svet slatkisa i peciva  od Dr.Oetker-a....na oko primamljiva,lepo ukoricena,slike prelepe....ali nikada do sada se nisam usudila da probam ni jedan recept ...ne znam zasto.
Sednem jedno veče i listam...gledam kolace...
Znam pitace me sutra sta ima da se gricka :)
Ovi moji indijanci bi non stop nesto grickali...listam listam,i naletim na recept za čajno pecivo...maslac imam,secer,brasno....imam....e reko to cu!Jedino sto sam u keksice dodala surutku u prahu,nekako su mi lepši :)



Potrebno za testo:

200gr putera(ili margarina,ali sa puterom je mnogo lepsi)
100gr sitnog secera
kesica vanil secera
prstohvat soli
narendana kora 2 pomorandze
4 kasike surutke u prahu (nije obavezno ali su meni lepsi tako)
2 jaja
350-400gr psenicnog brasna
1 kašičica praska za pecivo

Za dekoraciju:

bela cokolada
obojeni kokos(moze a i ne mora)


Umutiti penasto puter,na najjačoj brzini,postepeno dodavati sitan secer,kada ste penasto umutili i sve se lepo sjedinilo dodajte rendanu narandzinu koru.Potom dodajte jedno po jedno jaje,muteci na najsporije,dodajte surutku.
Prosejte brasno,dodajte prasak za pecivo,i dodajte malo po malo u smesu,muteći na srednjoj brzini.

Testo stavite u spric kesu sa zvezdastim nastavkom,i na pleh koji je obložen pek papirom ili podmazan isisnite testo u obliku stapica,ili krugova...masti na volju :)





Pecite u već zagrejanoj rerni na 160 stepeni oko 10min ,dok rubovi keksica ne pocnu da dobijaju zlatnu boju.
Pečene keksiće stavite na rešetku i ostavite da se skroz ohlade.

Otopite čokoladu i umocite jedan kraj,po želji pospite malo obojenim kokosom i ostavite da se čokolada stegne.









Нема коментара:

Постави коментар